Müşteriler kafalarındaki şirket imajlarını o şirketin çağrı merkezleri ile yaşadıkları deneyimlere göre belirlemektedir. Yapılan çalışmalar müşteri bağımlılığındaki %5’lik bir artış, karlılığı %25 ile % 80 arttırabildiğini göstermiştir. Türkiye’de 2019 yılında müşteri temsilcisi, destek elemanı ve yönetici kadroları ile birlikte 112.000 kişi Çağrı Merkezlerinde istihdam edilmiştir. Speech analytic bu devasa sektörün kalite yönetiminde bir devrim yapmıştır.
Speech Analytic Nedir?
Tamamen müşteri/müşteri temsilcisinin konuşma içeriği ve sesin metriklerini izleyen, çok kanallı ve konuşma zekâsından gücünü alan yeni nesil üründür.
Anlık müşteri etkileşiminin izlenmesi ve kontrol imkânı sunar.
Kalite ekiplerinin tüm ya da istenilen zaman aralığında ve kapsamda kayıtlar üzerinden otomatik puanlanması, karşılaştırılması ve değerlendirilme imkânı sunar.
Ödüllendirme ve düzeltme için pozitif ve negatif/aykırı çıktıların belirlenerek temsilci davranışlarını istenilen düzeye hızlıca çıkarabilir.
Herhangi bir veri kaynağı veya kanalın değerlendirmesi tek bir uygulamadan yürütebilir.
Uçtan ucu entegre kusursuz bir çözüm sunar.
Niçin Speech Analytic ‘e ihtiyaç duyarız?
Çoğu Call Center kalite güvence ekibinin karşılaştığı en büyük zorluk, çalışmalarının çoğunun el ile yapılmasıdır. Sonuç olarak, etkileşimlerin sadece %3’ü değerlendirilir ve kalite ekibinin Call Center hedefleri üzerindeki etkisi sınırlıdır.
Call Center’dan gelen kayıt içeriklerine CRM üzerinde alınan kısa notlar ya da etiketleme yoluyla çok sınırlı bir verinin toplanır.
Geleneksel yöntemlerle anlık kampanya, servis, market trendleri izlenemez.
Sorunların asıl nedenlerine ulaşılması imkânsıza yakındır.
Temsilcinin performansının tam olarak izlenemez.
Temsilcinin başarılı etkileşimlerinin kurumsal kültüre geri beslemesi yansıtılamaz.
Farkımız Nedir?
Açık kaynak sistemler kullanılmıştır. Her hangi bir ek lisans maliyeti yoktur.
Rakip ürünlerden daha az donanım kaynağı tüketiyoruz.
Özelleştirdiğimiz Türkçe analiz yetenekleri ile NoSQL sistemler üzerinden trend, metin ve içerik analizlerini gerçekleştiriyoruz. Benzer yeteneğe sahip global firmalardan bu analizleri daha hızlı yapmaktayız.
Sistemimizin tüm parçaları API olarak diğer yazılımlarla entegre olmaya açıktır.
Yerel Firma\Yerli ürün ’den kaynaklı fiyat teklifinde avantaj sağlayabiliyoruz.